Thursday, July 30, 2009

★--我的18岁--★

(UTAR湖边景色)

昨天的你问我,

要你陪我或是要在我的生日时给我一个big suprise

我回答了

我不要任何的suprise

任何大大份的礼物,

只要每天看到就已足够。


就是我最棒的礼物。

今年2009年,8月10日

我期待着与你一起共度我的18岁生日。


我的18岁

将会是不平凡的一天,因为有你的陪伴...




3 给花生的话:

我是橙子,Halo! July 31, 2009 at 6:26 AM  

ok 咯..
你就跟你的比过好了..
我们还可以省钱..哈哈!礼物不用买咯..
最大的礼物就是每天都可以看到我们对不对?对不对??对不对???
哈哈!

vincent August 6, 2009 at 2:38 AM  

faster wish happy birthday to u my future a sou~ n have a nice day wif ur dear lao gong zai^^ happy birthday ^^ he will gv u a very big suprise~ but i think he accopany u already is a ver good birthday present to u d^^ n tell him this few day i at kampar oh^^

FaSangLui August 10, 2009 at 10:07 AM  

sozai ♥ 对对对啦~你说得对~哈哈哈
vincent ♥ haha, thx a long~ ooh? how u know he will give me a big suprise? hmn.. yalor.. got he accompany every day is my big present edi. hehe..